Seninki kaç santim?

Size ne çağrıştırıyorsa çağrıştırsın, "seninki kaç santim?" kampanyasını başarılı buldum. Neşeli imâlı bir slogan olmuş. Ortalamanın algıda seçiciliği  böyleyse, farketmelerini sağlamak üzere bundan iyisi şamdak ayısı veya Şam'da kayısı!

Büyük balıklar yiyeceği küçük balıkları bulamazsa, büyük balıkları hoş boş sohbetlerle yiyecek daha büyük balıklar yiyecek balık bulamayacaklar. Farkındalar mı, farketmeleri üzerine yapılmış bir kampanya. Su ve suyla ilgili olanların değerini farketmek mecburiyetindeyiz.


Küçük balık yoksa büyük balık da yok! Tüketici karar verendir, balık tüketicilerinin Omega dolu zihinlerinin bilinçli tercihlere yönlenme potansiyelini göz önüne alarak; bunun futbol, fiesta, fado tadında anlatılmasında sakınca yok. Ekosisteme denizlerdeki zenginliğe karşı öğrenmemiz gerekenler var.


Greenpeace'in 'Seninki kaç santim?" tahrikli kampanyasına göz atmakla başlanabilir;
www.kacsantim.org

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Deney (2)

Yahudi Mahallesi

Ankara'nın Logosu